Wednesday, January 26, 2011

bosan , bosanan , kebosanan



   Salam :) hey stalkers yg dikasihi sekalian :) Kabare ? Wes mangan ? HAHA . teror tak aku ckp bahasa jepun jawa nih ? HAHA . well , semua bahasa aku tahuu :P wakakaka . menipu tak agak-agak kan aku nih . muahahah . Serabai -.- Harini aku mmg takdaa mood tauu . HAISHHH ! kenapaa ? nah , kt bawah nih :

   Firstly , Aku bad mood disebabkan beberapa makhluk asengg yg kata aku sukaa si faiz yang montel-2 tuh . wth -.- Serabai tauu deaorang nih . npak jea aku , deaorang jerit *Faiz faiz faiz* . sorry , aku TAK BERMINAT NAK LAYAN KEPALA KORANG yang bukan-2 tuhh . errr -.- lagi-2 hakim dgn penyu . Caitt ! ade jea benda yang nak ngomel ! serabai -.- Npak aku , FAIZ . npak aku , FAIZ . yang tak bole blaa ptg td mase aku balik dr sch pd pkol 3 lebih gitu lhaa , syazani tetibe kata kat aku *wey , kaw amek jelah faiz . dea okay babe* . Aku terus kerutkan dahi and balas *hutak kaw lha* hahaha . Tak bole blaa seh nani nih . Ngekk ! Sama jea dgn hakim , penyu , mail and the geng tuh . haishh -,- cm bdkbdk !

   Next , pasal bdk ngokngek HRed Baxx . Haiyaa , aku tunggu dea punyalah berjanggot -.- Kenapa dea tak online ptg td ? haha . kenapa ? Busy ? takkan lha kot . dea salu online tgh malam kot . hahah . tymee tuh aku dah tidoee -.- hadehh , malaslah nak pk . buat pening kepala jea -.-

  Next , Aku takdaa idea nak tules hmm . bla bla bla bla . . . sila tengok bawah .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

The end :) Stanza simple and nice di baca , wkakaka :P



thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: