Tuesday, January 25, 2011

Aku semakin membesar

  Semakin hari aku semakin mmbesar . and semakin tinggi . Dulu aku pendek ! Ala-2 strawberry shortcakes gituu :D sekarang , mcm galah you know ? haha . Entahlah mcm mana bole tinggi . maybe minum susu dutch lady kot . wahh ! my FAV tuh <3 smpai urg ckp aku ratuu dutch lady . haha . ratuu ? pleaselahh ! not my cup of tea . lao queen takpaa lha gak :P . ( Eh eh minah nih nak melebih-lebih lak ) .

  Selain tuh , aku kuat makan ! haiyaa , kalau bole 5 kali sehari tauu . HAHA . aku dah kuat makan berbanding dulu . dulu aku kurus ( Yekea ? ) . Sekarang , haa amek kaw . gemok ! hishh , macam mana nih ? nak diet lhaaa -.- ohmygod ! what should i do ? Berhenti makan ? Ehh , bahaya tuh :D Hmm , takpaa lah ecah . Gemok oke what :D haha . Tp aku tak lar gemok sgt . Aku nak kata gemok tak , nak kata kurus tak . So , sederhana lha :D haha .

  Aku dahh hitamm ? smestinya lha :D urg mcm aku mana bole puteh . itam , itam jelah . lao bole puteh balik , alhamdulillah lah :) aku brharap sgt aku kembali puteh . hhhahah .


Dah , tamat :DD malas nak perah otakk , otakk dah blank ! ( tiru ayat red maa :D )
thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: