Wednesday, January 26, 2011

no title XD


  salam korang . huhu . td aku dekat skola gela-gela ou --" asyek ketawa jea dgn minah senget yg bernama pyka tuh . haha . ade jea lawak yg tercetus dr mulotnya . lepastuh aku apa lg , gelak-2 bgai nak rak -.- huhu .
 
  Td aku act bawak bju sukan ( PJK ) . tp , aku mnggedik taknak pakai ! malas doe . yea yea oo jea bawak smpai kt sana jea taknak pakai XD wakakka . pyka dah rayu-rayu kt aku nak pkai , nak pkai . but , aku tetap malas malas malas . dea pon touching XD haha . smpai masanya waktu PJK tuh , kena marahh tahu ! haiyaa , ramai yg tak pkai tauu ! kiteorg buat muka seposen time kena marah tuh XD and , terus kena denda . denda apa ? lari ulang-alik padang . haiyoo , penat tauu ! lari dah mcm apa dah . sambel lari sambel ketawa . apa jd ? sesak nafas doe . tp aku tahan . haha . bila dah hbes , aku terus lega . alhamdulillah dah hbes ! wkakka . lepas nih aku dah taubat taknak buat lg , nak pkai lha lepas nih bju PJK XD
 
  Lepastuh , aku haus gela ! aku igt nak pg kantin . mse nak gerak trnpak Hred Baxx . dea bg aku aer tin teh bungaa . walawehh , dpt free babe . cayalah luu XD takyaa beli-2 lg . Arigatouu , arigatou XD tp aku tak minum sgt , pyka tuh haa yg hbeskan . aku mgalah jelahh . hahhaa .

     Okay , tuh jelah cerita aku buat harini di skola . hmm , maybe aku dah tak online FB lg . kenapa ? sebab dah malas nak online . aku nk belajarr betol-2 lha wehh . lao renduu aku call jea numb 999 nih . confirm kau tak renduu aku lg dah :p wakaka . baka tol aku --" okaylah wehh , sayonara <3
thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: