Monday, January 10, 2011

merepek makan kerepek ♥

grrr . maken lama maken benci seh tgk blog aku yg burok nih -.-
naek jemu dah , nak edit takde masa sebab sekarang dah ada peraturan nak pkai internet ;D
haha . well , aku nih kalau dapat jea laptop tak ingat dunia , kiri kanan tak pandang . mata aku tumpu kt laptop jea . haha , dasyat gela kan ?

for your information , sha lepas nih jarang guna laptop :( why ? err , sengaja :D gediikgedik sat noo .
hihi . act , aku nak kurangkan sikit penggunaan internet nih . ada banyak bahayanya jugak tauu yg korang taktahu . and and , lg pula dgn laptop aku yg lembab gela nak mampus ! ciss , naek lemak ! kkdg geram jgak aku dgn laptop nih . rasa macam nak baleng jea dekat longkang -__- geramm !
laptop ngok ngek kepala kemek ! haha . *meleweh suda* . hmm . lg satu , aku nak blaja :D aku dah brtaubat nak blaja rajin-2 , nak harumkan nama keluarga , nak mama & abah bangga dgn aku *cik scha eeva yg comel comot* . haha . korang taknak ikot macam aku ker ? eh , yok lah ikot aku . contohilah aku *pigidaa kaw ecah , perasan !* hee . dahlah weyh , penat membebel sorg-2 nih . oke , byebye :) i will miss you guys . scha loving you . muahh muahh ♥ *ciumm* . ala , korang takyah miss kat aku , aku akan kembali lah babe don't worry . aku tak lari lah . hahaha .

scha loving youu

thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: