Sunday, January 9, 2011

new photo


annyoung haseyo :)

comel tak pict aku ni ? hee , ofcos burok kan ? kan kan ? angguk cepat kalau tak sha kiss nanty c(; hee .
act , aku ni bukannya nak jakun tayang-2 pict aku yang cantek burok ni kat korang , tp , tak salah kan ? blog aku bukan blog kau :) hee . okayokay , tgk bulu mata palsu tuh . hee . lawa kan ? act , bulu mata tuh fake jea (: ada sesetengah urg kata yang bulu mata nih mahal ;D ahaa , taklah syg . edit jea ni (: sha edit dekat photoshop jea . hurm , nak kata senang , susa lah jgak nak buat bulu mata palsu ni . yeah , kena download eyelashes brushes dulu baru bole buat :) hmm , tp alhamdulilah jd . dari dulu lg aku nak sgt edit pict bulu mata palsu macam ni . HAHA . sebab aku tak mampu nak beli bulu mata palsu yang ori punyaa ;DD yelahh , aku urg tak brduet . hmm , laenlah korang kan kan ? hahaha . ( ckp men lepas jea -.- )apa ? aku ni suka edit-2 pict ? eh biarlah . who cares ? haha . takyaa nak busy body keyh , muka aku bukan muka kau . and and , apa lg nak tulis yaa ? err , tu jeh kot :) hmm . bg sesiapa yang nak soh aku watkan bulu mata palsu tuh sila beritahu di shoutmix keyh ? okay , thats all untok harini . byebye peeps <3

                                                                                            scha loving you <3

thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: