Tuesday, January 11, 2011

selamat hari bengang ecah -.-




Dear blog ,
 
td dekat skola kan kan , aku jatuhh -.- gebushhh ! malu seh . semua urg tengok ! ( buda popan jea ) . nseb baek buda lelaki kt beratur dekat depan . seriously , aku mmg malumaluu td -.- aisehh , bengang tawww . apalaah rupa aku time tuh . ya ampun ! pynat , pyka && dila dah mengekek ketawa .


 

tulah kenangan pahit yg takkan aku lupakan smpai bilabila . haha . malu sehh . errr -.- nseb baeklah aku tak terjatuh terus . untung tak sempat nak jatuh ada urg tolong sambot kiri kanan . wakakak . thank youu too amila & fazerah . fiuhh ! nseblah ada urg tolong . lao deaorg biarkan jea , apa jadi ? mesti aku dah mengekek ketawa kt lantai tuh kan ? HAHA . ish-3 . semua nhe salah buda depan taww , iatuu fazerah , abidah , syafiqah && pape jea . guess what ? deaorg letak beg kt lantai awal sgt . smpai aku nk ke depan sikit pun tersandung beg , lalu jatuh . tapi belum sempat nak jatuh ada urg tolong . haha . sejak hari tuh , aku mesti tengok kiri kanan , depan belakang sebelum melangkah . huehue .

p/s ; jangan tiru aksi nhe di rumah ! tiru di sekola jea okay ? huehue ;DD



pynat ; haha , kaw tak bengang kea jatuh ?
aku ; ( ketawa )
pyka ; aku baru nak pgel kaw , kaw dah jatuh . ( ketawa )
aku ; nhe kaw lah punya pasal ! kaw bukannya nak tarek aku . nhe biarkan jea aku terjatuh ( geram )
pyka ; mana lha aku sempat nak tarek kaw . tetibe jea kaw dah jatuh .

aku , pynat && pyka ketawa serentak .




thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: