Thursday, December 23, 2010

ohh result ♥

 OhMyGod ! itu lee seung gi . hensem takk ? hensem kan ? lao nak tauu , nieh lahh boifren sha . jgn jealous tauu tauu . HAHA . tadelah , nieh bintang pop korean yg di gilai oleh ramai wanita trmasok aku . tp aku bukan wanita , but gadis comel molek . bluerks ! pasan ! HAHA .

     sha nak story mory nieh . td pg , ak bgun pkol 9 lebih ! fuhh , ingat dah lambat nak amek result . aku mandy lah cepat-2 , takod late . dah tuh , tak sempat nak breakfast . trgesa-gesa aku pkay bju , buad tucangg sato , then teros pkay tudong . kasod aku ntah ke mana pg , terus sarung jea kasod yg ada kt situ . si abidah dah tunggu enn . then teros pg sch . amek RESULT PMR ! haa ,  bila dah smpai kt sch , belom start lagik rupenya! waduhh ! apelahh . wut suspen jea -.- penat aku siap cpt-2 td . err ! dan lepas tuh , aku mula gigil-2 . gigil bukan kesejukkan , but kecemasan ! huaaa ! takod result aku kua failed kang . haishoo , aku rasa mcm taknak amek jea result tuh . bila dah tahu aku dpt result tuh , lega rasanya :) sebab kenapa ? aku LULUS dgn jayanya . horayyy ! tahniahh sha , tahniahh :) lulus jugak aku . tp aku taknak bgthu aku dpt bpe A . malu -.- hee . aku tahu , aku tak pnday mcm korangg , korangg bijak lg cerdik ! aku nieh ? not bad lah . HAHA . pigidaa kao sha . caitt ! eh , eh , mao makan . byebye ! thanks baca entry aku yg merepek-repek nieh :)

jangan pernah tinggalkan diriku
jangan lepaskan aku
 
thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: