Thursday, December 30, 2010

aku sendiri tak faham apa aku merepek

hallohallo :) tengok pict atas tuh . tengoktengok ! haa , dah tengok ? teka apa tuh :) ? yeah , my fav cartoon <3 tk penaa miss tengok tauu ! hari-2 ak tengok . wahwahh ! starring , ben tennyson , gwen & kevin . paleng aku suka ben10 <3 dea comel + hensem . muahaha <3 even cartoon skali pun , aku peduli apa . janji aku minat dea gelagela :) hikhik . setiap hari ahad-khamis jam 1-2 a.m . hanya di cartoon network *616 . dah macam iklan tv jea . hikhikhik :)

act , harini aku bukan nak cerita pasal ben10 , nak luahkan perasaan ! grrrrr . marah nih marah . ianya berbunyi :

kenapa blog aku tak lawa mcm urg laen ? kenapa ?
hah , tulah yg aku nak luahkan selama nih . haish , belog urg laen lawa jea . belog aku ? ntah pape jea . aku tengok pun dah naik bosan . lalalala ~ laen kali lah aku edit-2 nih . malas doh nak edit skang . busy dgn kerja . kerja apa ? tgk ben10 + maen game . muahaha . tulah kerja aku hary-2 -.- dahlah , drpd aku merapu baek makan . okay , byebye . salam :)

thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: