Friday, January 28, 2011

gembira , gembiraan , kegembiraan XD


be happy yaa korang :D haha ( mentang-2 lha aku tga happy nhe ) . hee . act , aku mmg tgaa happy sgtsgt nhe XD HAHA . first , aku dapat rm 5 woo XD haha . shah pendek bg . dea pg hulur , aku ape lg amek jelah duet tuh . rezeki jgn ditolak :P mulemule aku ingatkan dea maen-2 jea . sekali dea kata "ameklahh" , aku pun terus senyum sampai ke telinga . haha XD ( bole plak buat mcm tuh ) . aku lao dah dpt duet , topup lha kerjanya . haha .

next , aku paleng sukaa aku dapat lukes pict echo-2 && swamp fireben10 alien force ) . awww <3 comel tahu ! sama persis dgn real XD aku suka sgt . suka suka suka <3 aku mmg ada bakat melukes betullah XD . HAHA .  nanti aku nak bg hred tgk , pro kea tak aku lukes XD lao dea kata tak , aku blasah dea . lao dea kata pro sesgt , aku kasi dea seposen XD ahaa , okaylah kan seposen drp 5sen ? HAHA . 

previous next , paleng aku happy tersgt sgt sgt && sgt nhe aku dpt chatting dgn someone who i love XD wakaka . happy happy , suka suka XD masa chat tuh , ofcos ada ayat baek punya aite ? HAHA . paleng aku sukaa yg nih :

 
( click pict tuh utk giant )
dah tengok ? dah baca ? HAHA . tak bole blaa kann ? ahha XD siot jeh aku . huhu . mmg aku && dea urg tersewel di dunia :) hoyeahh , aku gela dea pun gela . so , kita org mmg sama-2 gela :P

thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: