Saturday, January 8, 2011

harini buat i rasa nak nangis


Dear blog ,

  harini aku memang sedih gela doh . mood aku td punyalah Happy & gelaa gelaa dah bertukar menjadi sedih & sunyi -.- apalaa naseb aku nhe . aku rasa macam nak nangis jea tauu tapi aku tahan jea perasaan tuh . aku buat-2 cool . try senyum biarpun tawar . aku rasa macam nak lari dari rumah jea . aku rasa macam nak maty jea -.- aku rasa macam aku nih tonggol kayu . aku rasa aku dgn mama dah macam langit & bumi jea -.- aku aku tahan jea . sampailah aku bawa bertendang bertenang . dalam hati aku cakap sabar lha ecah , tuhan nak menguji kesabaran kau . kau bole buat hal kau sendiri & biarlah dea buat hal dea sendiri . hmm , masa tulah hati aku rasa tenang sikit . sikit jea tak banyak . tiada siapa yang nak amek berat pasal ecah dah . ecah dah takdaa sesiapa -.- mama tuh , sampai bila taknak tegur ecah ? maybe sampai bilabila kot . aku redha jealah . dah nak terjadi kan ? nak buat macam mana lagi . lepas ni dah takdaa lg cerita nak dgosipkan dgn mama , dah takdaa lg senyuman yg dlemparkan . dah takdaa lg gelak ketawa antara ecah & mama . tiada lg yang ku harapkan , tiada lg aku impikan . biar ku simpan semua , kenanganku bersama mu . *Nangis . biarlah terlerai buat selama-lamanya . taknak tegur ecah takpaa lah mama . ecah buat hal ecah sendiri lah okay ? lepas nih dah jangan nak amek berat dah :) mama yang cakap mcm tuh kan ? okay mama , ecah takkan nyusahkan hidup mama lg . biarlah ecah terus bersendirian macam nih buat selama-lamanya . okay , byebye ma . iloveyouu <3

  and and , takdaa siapa nak bekawan dgn aku sekarang -,- yeah , semua urg dah sombong gela dgn aku . mentang-2 dah hot , dapat mbe yg hot , terus tak pandang aku dah . apalah korang nih . bila susa , barulah kau datang cari aku . apa jenis kawan korang nih ? hmm , aku nih jelik kea pada korang ? kalau tak kenapa ? kenapa lah korang dah taknak text denagn aku dah ? hoyeah , nak jimat crdt naty nak text boyfie lah kononya . hey , ingat sikit tauu , aku pun ada perasaan tauu , apa lah sgt , 1 message satu sen jea kan ? (untuk penggunaan maxis youth club sahaja) tuh pun nak kedekot ? hmm , yelah aku faham -___- lepas nih kalau ada pape , jangan datang cari aku lg dah tauu . dengar tuu , jangan buat-2 pekak mcm badak . huh ! okaylah , salam .

thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: