Tuesday, January 4, 2011

cerita aku yang entah apa-2 -.-

  sorry ? for what ? haha . saja-2 jea letak pict nih . cantek kan kan ? aku amek dekat photobucket . byk taoo ! nak ? cari sendiri lhaa kauu . HAHA . harini aku nak cerita pendek-2 jea . payah nak taip panjang-2 . dahlah ramai budak soh aku editkan blog dea . HAHA . aku nih bole jd tukangg blog . ecehh ;DD aku nih bukannya pandai sgt dalam edit blog-2 nih . paling hevadd edit-2 nih iykavanessa lah . teror tauu dea . kalah akuu -.- hahah . bongok akuu ! hmm . eh eh , nak cerita tentang dea sikit . dea cantekk tauu tauu . minat pink sama dgn akuu . ada chemistry lhaa ;DD hha . then then , dea tuh pandaii ! dapat masok kelas bestari , aku nih ? perdana jea ==" huu . tulah aku , tak blaja betul-2 , maen fb jea kerja . blaja ntah ke mana . HAHA . lg , dea tuh baek , caring kot , hahha . suka begosip lg apa tah . HAHA . apa lg nak tules haa ? aku takdee ideaa -.- hikhik , tulah gedik sgt nak update blog . podahh ! huhu . okaylah , maoo tidurr . besok sekolah ;DD baju sekolah akuu dah kecix ! tak besaa lg mcm first day sekolah tuh . hikk . dadaaaaaa ~ selamat tidurr & malam <3
thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: