Sunday, January 2, 2011

besuk sekolah ? tak pecayaa lha woyy =="

besuk dah sekolah kan ? kao dah tak reti nak tido kea ecah ? HAHA . bongokk sehh . urg tgaa sedapsedap tido aku jea yg belum tydoo . besukk sekolah kea ? i can't believe it lohh ==" siapa sangka pejam celik , pejam celik dah naek sekolahh ! haishh ==" aku bole ddok rileks-2 mcm nieh ? aiyooo -.- well , aku mmg mcm niehh . semua urg kenal aku , aku nieh mmg suka latee tidoo ! nanty bgun lambatt baruu lah trhegeh hegeh carikk itu ini . nanty dtg sch buat mukaa seposenn . waduhh ! taknak ! HAHAH .

   hmm , mama bebel jea soh tido , tido , tido ! eyna pulakk tak habes-2 nak online , nak online . bingitt telingaaa ! huaaaa . yelayela aku tidoo . tak bole laah nak tgk aku senang-2 sikit . grrrr ! taksukaa taksukaaa ! haishoo :(( hmm , besukk aku rasa takot sesgtt . yelaa , first sekolahh right ? dgn baju kurungg besaaa punyaa ! satu perkataan jea yg aku nak sgt-2 ckp , skemaaaaa ! hahahah . mmg skemaa punn ==" waduh-2 , nak kecik kan ! tp mama tak bg ! ohh nooo ! malumaluu . bengang bengang ! isinn-2 . shy shy ==" apa laa , aku pun satuu . mandai jea pilih baju size limebelas setengahh oyy ! ya ampunn ! ak pkay bole muat surg lg tauu . kehkehh , merepekk sehh ! dahlah nak tidurr . selamat malam yaww :3
thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: