Monday, November 15, 2010

About Me



assalamualaikum . selamat sejahtera . annyoung haseyo . hello .

i am who i am . who cares ? Nobody cares rite ? :)

okay , nama saya siti aishah binti atan . korang bole panggil ecah , scha , eeva or pape jelah yang sesuai dgn nama saya tu :) hee . saya anak jati johor tauu :) berasal dari johor bahru & saya tinggal di tampoi . datanglah rumah time raya nanti ;D hikhik . saya bersekolah di sekolah menengah kebangsaan sri rahmat . tarikh lahir saya , 29 december 1995 . agak muda ;D HAHA . status ? ohmygod , saya single :) and and not available ! taksuke taksuke ! kenapa tak suke ? hmm , entahlah . sebab cinta nih tak penting kot . HAHA . err , saya tak suka urg yg suka burok-2 kan saya -.- hmm . don't judge me if u don't know me well okay ? hate it . aware ! i will kiss u ! HAHA c(;

saya nih kuat makan tau . kalau bole , setiap jam asyek nak makan jea ;D hee . taktahu lah sebab kenapa -.- saya paling sukaa makan ayam goreng ! fuyoo , sedap tauu . siapa tak penaa rasa tuh , kesian kan ? haha . ala , semua urg pena rasa lah . tipuu jea yang tak pena merasa tuu c(; hmm , saya taksuka mekap tebal-2 . simple-2 dah lah . taksuka over-2 ! nanty senanglah urg nak mengata kitaa . betul tak ? haha .

saya nih seorang yang :

pendiam , suka bergosip , suka nyanyi , suka berkawan , suka lukes ( minat sejak kecil lagi ) ,
suka ketawa , suka belajar , suka tidoe , suka makan , suka itu , suka ini . haha , meleweh !

okaylah , tu jea serba sedikit tentang diri saya . nak tahu lebih lanjut , tanya jea di bawah nih :







thank you for reading sayangs , sila like kalau suka post ini :)

No comments: